У виробників товарів є лічені секунди, щоб завоювати увагу покупців. Адже серед усього розмаїття коробок, логотипів і лозунгів дуже складно виграшно виділятися. По суті, спочатку будь-який товар продає його упаковка. Звичайно, в результаті все вирішує якість, але саме упаковка стає візитною карткою або презентацією, після якої покупець приймає рішення. І саме з упаковкою ми працюємо в Evopack.
Які завдання повинна вирішувати упаковка?
Ефективна упаковка, що продає, вирішує відразу кілька завдань:
- Дає покупцям зрозуміти, що за продукт знаходиться під нею;
- Пояснює, чим цей продукт кращий за аналоги;
- Виділяє товар серед сотень коробок на прилавку;
- Влучає у смаки і вподобання цільової аудиторії.
Крім того, упаковка повинна бути бюджетною, адже вона не може коштувати дорожче продукту. До речі, саме з цієї причини ми рекомендуємо використовувати універсальний картон.
Потрібно розуміти, що упаковка повинні бути в першу чергу функціональною, а вже потім можна говорити про красу. Немає сенсу поміщати на коробку безцінні авторські ілюстрації, якщо покупець так і не зможе зрозуміти, навіщо йому цей товар.
Створення ефективної упаковки, що продає
Ділимося декількома базовими рекомендаціями щодо створення упаковки, з якою ваш товар купуватимуть:
- Ієрархія інформації. Найбільш помітними блоками повинні бути ті, які пояснюють, що в коробці. Всі елементи повинні бути чітко структуровані, без хаотичної мішанини. Причому структура повинна бути звичною і зрозумілою. Саме в цьому аспекті надмірна креативність швидше за все зіграє бренду в мінус. Причому головна інформація вказується на першому плані, а другорядна – на зворотному боці або збоку.
- Відповіді на питання. Якщо покупець вибирає молоко, він повинен точно знати, яке це молоко, якої жирності, з яким терміном придатності і де воно виготовляється. Важливо, щоб мариновані, солоні, порізані, цільні і будь-які інші огірки навіть в однакових банках відрізнялися між собою.
- Конкретика. Інформація на упаковці повинна бути вичерпною, але лаконічною. Не потрібно використовувати загальні фрази про унікальний продукт і бездоганну якість. Приводьте конкретні факти і цифри.
- Чесність. Після покупки товару у клієнта не повинно з’явитися нових приводів для жартів про очікування і реальність. Якщо ви використовуєте фото і ілюстрації, вони повинні максимально відповідати тому, що знаходиться всередині. Інакше висока ймовірність, що наступного разу покупець віддасть перевагу іншому бренду.
- Простота. Користуйтеся простими шрифтами і такими ж простими колірними поєднаннями. В ідеалі, покупець вже в кількох метрах від прилавка повинен розуміти, що перед ним. Написи повинні читатися під різним кутом, так що уникайте похилих шрифтів або складних обрисів. В рідкісний випадках складні шрифти можна використовувати в логотипах, але в основному це стосується продукції, яка і так вже відома і зрозуміла для своєї аудиторії.
- Унікальність. Простота – не означає нудьгу і однотипність. Відстежуйте основні тенденції в дизайні упаковки у вашій сфері та підіть від супротивного. Якщо в основному конкуренти використовують яскраві і барвисті коробки, зробіть білий мінімалізм. А якщо у вас популярний лаконічний сучасний стиль і нейтральна колірна гамма – додайте яскраві плями на упаковку.